Δευτέρα 6 Φεβρουαρίου 2012

Να καεί..


Ψητ! Λογοκρισία!
Σε γράφω στα παπάρια μου!
Και για σένα που θα θιχτεις με αυτά που θα γράψω ή με τον τρόπο που θα τα πω..

Μακάρι να μπορούσα να πάω να τους κάψω την βουλή και τα σπίτια...
Χάνω το δίκιο μου;
TO ΞΈΡΩ!
Αλλά ρε ελληνάρα απάντησε μου...
Τι στο μπούτσο κέρδισα τόσα χρόνια με το ήρεμο; ..
Μια ζωή κολοοικογένιες να κυβερνούν το ελλαδιστάν..
Μια ζωή τα ΜΜΕ να βγάζουν λάδι τους "πολιτικούς μας" και για όλα να φταίνε τα <<αναρχοκουμούνια>>

Αη στο διάολο πια ρε μουνοπανα..!
Να καιτε όλοι μαζί ρε πουτανογεννήματα..

Να πινασουν τα  παιδιά σας ρε μουνιά...να σηκωθεί όλη η χώρα στα πόδια της ,να γίνουμε πάμπλουτη και οι γόνοι σας να μην έχουν νερό..
ΟΎΤΕ ΣΤΑΓΌΝΑ

Ναι ρε χώνω...γουστάρω και χώνω και κράζω και λέω μαλακίες και πράγματα που δεν είναι σωστά...αλλά Δεν σου στερώ τίποτα..λέω αυτό που νιώθω,βγάζω την οργή...

Τι θες ανάλυση; γεγονότα; τα αρχίδια μου θα πάρεις.
Βαρέθηκα να τα λέω και να τα ξαναλέω...

Βαρέθηκα να κατεβενω σε <<ειρηνικές>> πορείες και ο μπάτσος να μου λέει "έλα,έλα," με το γκλοπ στο χέρι...

Σας Βαρέθηκα όλους...

Και εσάς ελληνάρες που ξαφνικά δεν έχετε να πιείτε ποτό στην παραλιακή και μου ξεσικοναίστε γιατί σας πνίγει το δίκιο..

Και σας σκατοκεφαλοι ακροδεξιοί που μου λέτε ότι αγαπάτε την χώρα..

Και σας τους δήθεν αριστερούς κουκουετζίδες ,που ναι μεν μια γροθιά,αλλά το ΠΆΜΕ μόνο του...

Και σας δήθεν σοσιαλιστές...που μάθατε να λέτε μια λέξη και δεν ξέρετε τι στο μπούτσο σημενει...και τα ξεφτιλίζεται όλα..

Αν θέλετε το καλό όλων μας,απλά ανοίξτε τα μάτια σας και δείτε τι συμβαίνει...
Είτε είστε δεξιοί ή κεντρώοι είτε αριστεροί...
Και επιτέλους μια φορά πράξτε σωστά...

Αυτό θέλουν...να σφαζόμαστε..για τον Βαζελο,τον γαυρο,το χανουμι,το φίδι,τα σκουλίκια...
ΉΜΑΡΤΟΝ

Όσο για σένα ρε ΠΑΠΆΡΑ που τόσα χρόνια ψηφίζεις τους ίδιους μαλακές, το λιγότερο π θα μποορουσες να κανείς είναι να κρεμάσεις πάνω σου μια ταμπέλα που να γράφει
"ΕΊΜΑΙ ΜΑΛΆΚΑΣ "

όλο το άρθρο ήταν ένα ξέσπασμα...έχω και αλλά πολλά να βγάλω...αλλά έτσι όπως γίναμε βαρέθηκα και τον εαυτό μου....

Σεβασμός NO φωτιά YES

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου