Κυριακή 8 Ιανουαρίου 2012

"Αόριστη" Επιστολή


"Ωωωω! Άτιμη ζωή!! Άλλους τους ανεβάζεις και άλλους τους κατεβάζεις...!! "

Κάπως έτσι λογικά θα έπρεπε να "νιώθω" έτσι?:Ρ

Μπαα!! Δεν νομίζω Τάκη :Ρ

Ας πούμε ότι αυτό που θα ακολουθήσει "πηγαίνει" κάπου..."ας πούμε" xD

Συμβουλή πρώτη : ξεκαβάλα το καλάμι
Συμβουλή δεύτερη : Τουλάχιστον προσπάθησε να "πήσεις" τον εαυτό σου για το "τι στον που...γχμμ είσαι"  δέξου το βρε,κανείς δεν είναι τέλειος :P
Συμβουλή τρίτη : ΣΚΆΣΕ! (COPY - PASTE xD )

Και πάμε στο ψαχνό! :P

θα  έπρεπε να είμαι "Down " να μην βγαίνω από το σπίτι(αδύνατον ,όσοι με ξέρουν καλά,κατάλαβαν :P , εδώ κύστη κοκικός έπαθα,που πονάει σαν να σου βάζουν τηλεόραση LCD 42" στον πρωκτό, και έμεινα μέσα MONO όσο είχα πυρετό :P )

ΌΧΙ(Μεταξάς style ) Δεν θα περάσει!!(Μαρξ style xD )

Άκου τα παρακάτω Μπάζο και βάλτα καλά μέσα στο μυαλό σου..

Μπορεί να μην γίνω καλός άνθρωπος.:P μπορεί να μην υπηρετήσω καθώς πρέπει την Μιλφαρα πατρίδα.! μπορεί να σου βγαίνουν τα μάτια από τα ορθογραφικά μου!:P Μπορεί Τα παιδιά μου να γίνουν δολοφόνοι,λίστες,Νταβατζήδες,Πόρνες,η(βάλε τόνο xD ) ακόμα χειρότερα Πολιτικοί,Μπάτσοι,Παπάδες...Μπορεί να μην είμαι καλός μουσικός..Μπορεί να μην παίζω καλό Μπάσσο.(ότι είμαι άφωνος είναι σίγουρο xD )

Αλλά : Α.Π.Κ.Τ.Γ.! (Αυτό που κάνω το γουστάρω!!) :P
Δεν το κάνω για μουν*δουλίαση.
Δεν το κάνω για να με πάρουν "πήξ" και "βίντεος"
Δεν το κάνω για να τραβάω όλα τα βλέμματα πάνω μου!
(λέω και καμία μλκια να περνάει η ώρα xD όλα τα παραπάνω τα γουστάρω xD )
ΑΛΛΆ ΕΊΝΑΙ ΔΕΥΤΕΡΕΎΟΝΤΑ ΠΡΆΓΜΑΤΑ ΡΕ ΜΠΆΖΟ!

Μπορεί να έχεις κάποια πράγματα παραπάνω από μένα...(Μην πάει στο πο(ρ)νίρο :P )
Αλλά έχω κάτι που εσύ ΠΟΤΈ δεν θα έχεις!
Είμαι ο εαυτός μου ΒΛΆΚΑ !
Νιώθω πλέον τι σημαίνει "Ρόκας"
Νιώθω τι σημαίνει να αγαπάς τον εαυτό σου.!!
Καιρός λοιπών να μπούμε στην περίφημη "αόριστη επιστολή" (θα το κάνω έτσι πολύ επιστημονικά :P xD )

Κύριε Άγνωστε/η

Καταλαβαίνω την λατρεία σας στο να δίδεται επαίνους μόνο στον εαυτούλη σας..
Κατανοώ την δυσκολία στο να κατανοήσετε ότι σε αυτή τη ζωή όπου και να σε αξίζεις OTI και εγώ..
Δηλαδή ας πούμε...χμμ ισοτιμία ; ισότητα;
Καταλαβαίνω ότι όντος δεν έχεις άλλον τρόπο και χρησιμοποιείς χτυπήματα κάτω από την μέση( Πάμε μωρή Μπάρτσα! xD )
Απλά άκου..μάλλον διάβασε και κατανοήσε αυτά που έχω γράψει σε ΌΛΟ το κείμενο...και που ξέρεις!!! ίσος κάποια μέρα με κοιτάξεις στα μάτια...
Και κάτι που ΠΆΝΤΑ ήθελα να πω!! :D :')
ΔΕΝ με (πως στο πέος γράφετε η απόλυση σε ρήμα ; xD ) απολύεις ! ΠΑΡΕΤΟΎΜΕ !! :D
Με σεβασμό... xD

Για σας που χάσατε τον χρόνο να το διαβάσετε ελπίζω να σας άρεσε :) αν θέλετε γράψτε το σχόλιο σας από κάτω :) είτε εδώ στο Μπλογκ είτε στο Φατσαμπουκ :)

2 σχόλια:

  1. εισαι πολυ γαματος ρε φιλε! εισαι το πρωτυπο μου... συγνωμη αν δεν ειχα ποτε τα κοτσια να στο πω καταμουτρα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή