Δευτέρα 9 Ιανουαρίου 2012

"Από την πόρτα σου περνώ..."



Από την πόρτα σου περνώ..
..Και τηγανίζεις ψάρια..Και μου λες :
-Να σε κεράσω ένα κιοφτέ?
-Sorry δεν καπνίζω :P


Η οικονομία της χώρας καταρέει..
Το σπίτι δεν έχει θέρμανση και έχω δαγκώσει το .... xP
Κάθε μέρα πηγαινοέρχομαι γούρνες και τρώω στην μάπα όλο το πεοκριο..!!
Καλά για προσωπικά δεν το συζητώ καν :P γααααμισέτα !
και μέσα σε όλα ήρθε και το 0-0 με την Δόξα Δράμας να με αποτελιώσει !!!
ΠΟΣΆ να αντέξω ο γάβρος??? (by Μπέζος xD )

Τέλος πααααντων  στο ψητό :P 
Ας κάνουμε ένα μικρό "δελτίο ειδήσεων" μέσω του Μπλοκ μου για να συζητήσουμε τα όσα συμβαίνουν τελευταία :P 


1. Η γνωστή πίπα-Ντόρος που έχει γίνει με το πολυσυζητημένο βίντεο "Το φατσαμπουκ στις μέρες μας"... γκχ! καταρχάς δεν παίρνω θέση για τα όσα είπε το παιδί,ούτε θα σχολιάσω τα μαλλιά του,το ντίσιμο και τον τρόπο που μιλάει...
(νομίζω αυτό το στάδιο κομπλεξισμού το πέρασα στα 15 μου xD )
Απλά :P μια διόρθωση...Δεν Υπήρξε Ποτέ Φατσαμπουκ στο παρελθόν! :P ακούγεται σαν ιστορίες που έλεγε ο παπούς μου από τα παιδικά του χρόνια και τώρα εμείς οι νέοι "τέντι μποηδες" τα έχουμε "χαλάσει"  ΜΌΝΟ αυτό θεωρώ λάθος του παιδιού :P τα υπόλοιπα είναι άποψης του! και αν θέλω να πω κάτι θα το συζητήσω ήρεμα μαζί του και όχι σα Homo Sapiens κάτω στα "Κομς"



2. Ααααααχ Τουρκικά σίριαλ..μμμμ τι έρωτας; τι δράση; ΤΙ ΜΑΛΆΚΙΑ ΘΕΕ ΜΟΥ ; ΑΛΆΧ ΜΟΥ ; !!! πφφ είναι κάποιες ώρες της ημέρας που βαριέμαι τόσο και κάνω το λάθος να ανοίξω την TV -.-" ΣΠΆΣΙΜΟ ΝΕΥΡΏΝ !! δεν μας έφτανε το "ζωή της άλλης","λάμψη","καλημέρα ζωή" (Κ.τ.λ.ς.) και τα λοιπά σκουπίδια,φέραμε και από τουρκία!! δεν μας φτάνει που 8-9 τρώμε στην μάπα τον "Jefrey " και την παρέα του ,έχουμε και τους Αμντουχαλ-Ζαμαλου(πουγκ xD ) να μας Σπάνε τα ΝΕΥΡΑ !

3. (ενός λεπτού σιγή για το θάνατο της τέχνης) 

Στο Ελλαδιστάν σκότωσαν : 
Την μουσική 
Τον χορό 
Την φωτογραφία
Την μαγιρική.
κτλ κτλ..
Τώρα ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΟΡΟ στον πάγο!
α.κριτές που δεν έχουν ΚΑΜΊΑ σχέση με το αντικείμενο που ασχολείτε το Show ...
β.παρουσιάστριες/στές με ποζεριά να ρέει άφθονη..
γ.(και κυριότερο..) ΈΧΩ ΧΆΣΕΙ ΤΟ ΜΈΤΡΗΜΑ
Πόσες είναι οι πουστρες??=.=" κάθε μέρα βγαίνει μια νέα φιλιπινέζα...γκρρρρρρρρρρρρ -.-

4.(επιτέλους κάτι ευχάριστο!!!) Black out ...Νάντια Μπουλέ...λίγο το παρακολούθησα γιατί το βαριέμαι..αλλά και αυτό το λίγο μόνο για το Ναντιάκι!! Νάντια σε παντρεύομαι!! (xD )

5. Google +..
Δεν θα απαλαγούμαι τελικά ΠΟΤΈ από το Φατσαμπουκ...ο πρώτος κλώνος βγήκε και κακά τα ψέματα είναι ωραίος..η μάλλον το ίδιο εθιστικός με το Φατσαμπουκ στην αρχική του μορφή..καλό ή κακό αποφασίζεται εσείς..

6. Άλλη μια χαρούμενη είδηση...οι Black Sabbath έκαναν reunion και όχι μόνο αυτό..θα περάσουν και από την χώρα μας!! (για νέο σας το λέω ε;;;; xD χαχαχα ) Κλίνω εισιτήριο χθες κιόλας :) 

Λοιπών κρατάω τα υπόλοιπα για τα επόμενα άρθρα μου :) ελπίζω να σας άρεσε..ή έστω να σκοτώσατε αρκετό από τον βαρετό χρόνο σας,να σας έκανε να χτυπάτε τον κεφάλι σας στον τοίχο και επιτέλους να βγήκατε έξω!:D άρα πέτυχα τον σκοπό μου :P Βγείται έξω ρε!! χαρά διαόλου έχει!! καρεκλοπόδαρα :P 

Τα λέμε

Και όσα είπαμε 
Με σεβασμό..xD

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου